Australie & Nieuw-Zeeland

Sydney

Ik ben er ;)

Zal ook zo snel mmogelijk foto's gaan plaatsen.

Op vrijdag 25 maart eindelijk aangekomen in Sydney. De vlucht was 7.5 uur maar ging snel. Toen natuurlijk door de security, zoals border security, en doordat een medereisgenoot genaamd Iris :P verkeerd liep werd mijn tas gecontroleerd. Leuk om meegemaakt te hebben haha maar uiteraard was alles goed en mochten we door. Buiten stond een bus klaar en bracht ons na het hostel. We hebben een kamer met 6 personen waarvan wij met zun vieren en twee onbekenden. Hostel is prima en ook schoon.

De eerste dag ook gelijk wat gedaan. Eerst broodje bij de Subway gegeten en toen lopend, jaa ik wordt nog sportief, naar Sydney Opera House en toen zagen wij ook de Sydney Harbour Bridge en dachten die gaan we oversteken. Was een hele wandeling maar echt super uitzicht op Sydney Opera House. Aan het einde van de brug hadden we al meer dan 2 uur gelopen en zagen

We de trein dus die hebben we terug genomen. Savonds hebben we bij KFC wat gegeten. Zaterdag zijn we met zun allen naar Bondi Beach geweest. Echt geweldig om te zien! Het weer was heerlijk en uiteraard verbrand. Toen boodschappen gedaan en toen hebben een paar van ons gekookt dus lekker samen gegeten. Daarna hebben we nog wat drankjes gedronken in de bar.

Zondag, vandaag, weer naar Bondi Beach geweest met zun drieën waar we de Bondi to Coogee walk hebben gedaan. Dit is een wandeling van 9km langs 6 stranden en helemaal langs de kust. Super mooi en we hebben er 4 uur over gelopen en het was een kwartiertje terug met de bus. zometeen weer met zun allen koken.

Ik vermaak me prima en zet de foto's zo snel mogelijk online.

@pap: bedankt voor de fotoruimte.

Groetjes!

opa/oma

Heel erg mooi,een goed begin.

gr:

Ilse

Fijn dat je veilig over bent!
Blijf genieten! Have fun!
Xx

Anita Stokman

Super meid, geniet er enorm van

Jelle

Leuk! Nog Last van jetlag?