Australie & Nieuw-Zeeland

Perth ;)

Weer van alles veranderd en zit nu aan de westkust in Perth ;)

Zondag 22 mei ben ik de stad in gegaan en even naar een shopping centrum geweest. Toen in het hostel mijn was gedraaid en toen belde een collega wat ik aan het doen was en of ik een drankje kwam doen. 10 minuten later werd ik door een andere collega opgehaald en gingen we met een paar bier drinken en het was gratis ;) altijd goed! Daarna een hamburger gegeten en terug naar het hostel om mijn backpack te pakken voor de roadtrip deze week.

Maandag 23 mei uitgecheckt en samen met Jelle naar kantoor gegaan. Rond 11.30 reden we daar weg naar Goondiwindi. Daar weer langs deuren maar niets verkocht. Ook hier liepen we weer alleen en ook in het donker dus niet echt fijn. Savonds ingecheckt in een motel.

Dinsdag 24 mei eerst een workshop en toen reden we naar Moree. Hier heb ik 1 sale gemaakt maar OMG geen fijne stad. Mensen die tegen me schreeuwden en het is echt een drugstad. Savonds heeft een collega gekookt en verbleven we in een stacaravan.

Woensdag 25 mei weer in Moree en ik voelde me echt niet veilig. Dus heb eerlijk gezegd niet veel gedaan die dag en later mun ouders gebeld voor advies en die zeiden ook niet kloppen vooral niet in het donker. Toen mun manager gebeld en die kwam me ophalen en heb savonds ook niet geklopt en aangegeven dat ik dat ook niet meer doe.

Donderdag 26 mei gingen we naar een andere stad Walgratta en het regende echt erg! Eerst werden alle jongens afgezet en toen werd besloten om dit stadje te verlaten dus iedereen weer opgehaald en toen moesten we 6 uur rijden naar Toowoomba. Daar in een motel verbleven en verder niet gewerkt die dag omdat we laat aankwamen.

Vrijdag 27 mei moesten we in Toowoomba werken en ik had een paar deuren gedaan en toen was ik er echt klaar mee! Dus gestopt en mijn spullen gepakt en de eerstvolgende bus na Brisbane gepakt. En dat voelde erg goed! Het voelde gewoon niet goed en niet veilig om dit verder te doen. Rond 16.00 uur was ik in Brisbane en daar ingecheckt in Chill backpackers. Daar 2 Nederlandse meiden ontmoet Daniek en Annabel. Even na de stad met hun geweest ff wat eten en bij een dans gekeken.

Zaterdag 28 mei met Annabel door de stad gelopen om werk te zoeken en daarna zijn we bij Southbank op het gras gaan liggen relaxen. Savonds zijn we naar Mount Coottha gegaan en Jelle ging ook mee, die is ook gestopt met het werk. Erg mooi bij Mount Coottha een mooi uitzicht over de stad met alle lichtjes.

Zondag 29 mei werk zoeken en boek gelezen.

Maandag 30 mei weer werk zoeken en einde van de dag besloten hier lukt het niet en als ik na boven ga heeft ook geen zin want alle backpackers zitten daar en ik lees veel dat daar ook niets is dus tja wat doe je dan gewoon een vlucht boeken naar Perth ;)

Dinsdag 31 mei uitgecheckt en met de airtrain na de luchthaven van Brisbane. Om 12.10 ging mijn vlucht. Vlucht was ok op het einde na daar hadden we turbulentie maar om 16.00 uur stond ik veilig op de grond in Perth. Ik zag dat ik een gemiste oproep had van een bedrijf waar ik had gesolliciteerd. Dus terug gebeld en morgen gesprek ;) taxi gepakt naar mun hostel The Old Swan Barracks. Erg oud en beetje vies dus blij dat ik maar 2 nachten heb geboekt haha.

Woensdag 1 juni de stad gaan verkennen. Ze hebben gratis bussen hier ;) de rode, gele, groene en blauwe lijn erg handig ;) om 14.40 uur had ik gesprek en ging goed. Het is weer een bedrijf voor goede doelen maar dan in winkelcentra en je krijgt per uur betaald en je bent nooit alleen! Om 16.00 werd ik door het bedrijf gebeld dat ik ben aangenomen! Morgen dag training.

Donderdag 2 juni eerst uitgecheckt en verhuisd naar een ander hostel YHA stuk beter! Toen na kantoor want om 10.00 begon de training. Leuke dag en veel geleerd. Nu zijn we 4 dagen vrij en heb ik aanstaande dinsdag een trial van 2 uur om te zien hoe het gaat en dan zien we vanaf daar verder.

Vrijdag 3 juni naar de haven geweest en de stad verkennen en eens kijken wat ik allemaal wil zien in en rondom Perth.

Dat was het weer. Fijn weekend allemaal ;)

Reacties

Reacties

peter

Zijn we weer op de hoogte...
Heel veel succes komende week.
Hvj. pap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active